Mad Men and Bad Men: When British Politics Met Advertising
-58 %

Mad Men and Bad Men: When British Politics Met Advertising

When British Politics Met Advertising
 Taschenbuch
Sofort lieferbar | Lieferzeit: Sofort lieferbar I

Buchrücken Klebespuren Leichte Lagerschäden

Unser bisheriger Preis:ORGPRICE: 16,95 €

Jetzt 7,19 €*

Alle Preise inkl. MwSt | Versandkostenfrei
ISBN-13:
9780571312405
Einband:
Taschenbuch
Seiten:
352
Autor:
Sam Delaney
Gewicht:
276 g
SKU:
INF1000004984
Sprache:
Englisch
Beschreibung:

From the moment Margaret Thatcher met the Saatchi brothers, election campaigns would never be the same again. The scandalous story of British politics' love affair with advertising, published in advance of the 2015 General Election. Now in paperback.
How did a bunch of unelected, unaccountable admen end up running British politics? What happened when a rag-tag band of scruffs and smart-arses invaded Westminster, sprinkling creative fairy dust over earnest politicians? This book takes you on a tour of the election campaigns of last four decades.

Weitere Angebote für diesen Artikel:

Original verpackt
Sofort lieferbar
12,00 €*

Kunden Rezensionen

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.