Autor: Xingquan Zhu
ISBN-13: 9783319567921
Einband: Book
Seiten: 53
Format: 233x154x10 mm
Sprache: Englisch

Fraud Prevention in Online Digital Advertising

SpringerBriefs in Computer Science
 Book
Sofort lieferbar | Versandkosten
In den Warenkorb
58,84 €
1 Introduction . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
The authors systematically review methods of online digital advertising (ad) fraud and the techniques to prevent and defeat such fraud in this brief. The authors categorize ad fraud into three major categories, including (1) placement fraud, (2) traffic fraud, and (3) action fraud. It summarizes major features of each type of fraud, and also outlines measures and resources to detect each type of fraud. This brief provides a comprehensive guideline to help researchers understand the state-of-the-art in ad fraud detection. It also serves as a technical reference for industry to design new techniques and solutions to win the battle against fraud.

Zu diesem Artikel ist noch keine Rezension vorhanden.
Helfen sie anderen Besuchern und verfassen Sie selbst eine Rezension.

 

Rezensionen

Autor: Xingquan Zhu
ISBN-13:: 9783319567921
ISBN: 3319567926
Erscheinungsjahr: 23.06.2017
Verlag: Springer-Verlag GmbH
Gewicht: 128g
Seiten: 53
Sprache: Englisch
Sonstiges: Taschenbuch, 233x154x10 mm, Bibliographie